• Při ubytování získáte kartu zdarma
  • Výhody až u 100 druhů služeb
  • Platnost 12 měsíců
  • Opakované používání
  • Rychlé odbavení na pokladnách
  • Informace o nových výhodách ON-LINE
  • Výhody od 20% a výše
  • Tištěná brožura s aktuální nabídkou
Foto: Michal Šofer, www.fotografiebeskyd.cz
www.beskydyportal.cz

Mapa služeb

Mapa služeb

Časté dotazy

1. Co je to Beskydy Card?

Beskydy Card je karta hosta, díky které můžete čerpat řadu výhod od partnerů nabízejících své služby turistům a návštěvníkům Beskyd. Karta je platná 1 rok, takže ji můžete využívat při Vašich cestách po turistické oblasti Beskydy - Valašsko v každém ročním období. Otevírá se Vám možnost vybírat z nepřeberného množství výhod jak při poznávání turistických atraktivit, tak při odpočinku, sportu či při ubytování a stravování. S Beskydy Card poznáte krásy zdejšího regionu a zároveň ušetříte.

2. Co získám pořízením Beskydy Card?

Koupí Beskydy Card získáváte: - Výhody až u 100 druhů služeb, - Výhody od 20% a výše, - Tištěnou brožuru s aktuální nabídkou, - Platnost 12 měsíců, - Možnost opakovaného používání, - Rychlé odbavení na pokladnách, - Informace o nových výhodách ON-LINE.  

3. Kde si mohu Beskydy Card pořídit?

Beskydy Card můžete získat u smluvních ubytovacích zařízení při ubytování na 2 noci a více, v turistikých informačních centrech v turistické oblasti Beskydy-Valašsko nebo prostřednictvím eshopu na www.beskydycard.cz.

4. Kde mohu čerpat výhody?

Výhody s Beskydy Card můžete získat u poskytovatelů služeb uvedených na těchto webových stránkách, v brožuře, kterou získáte při koupi karty a na místech označených logem Beskydy Card. Rozsah výhod se stále rozšiřuje a aktualizuje, sledujte proto webové stránky www.beskydycard.cz.

5. Je Beskydy Card přenosná?

Ne, Beskydy Card je vždy vystavena na jméno, je vybavená unikátním číslem a čárovým kódem a poskytování karty třetím osobám je zakázáno. Nárok na čerpání výhod má tudíž jen držitel karty.

6. Jak postupovat při čerpání výhody?

Držitel Beskydy Card, který má zájem čerpat výhodu, o tom informuje poskytovatele dané služby, předloží svou kartu, a to před zahájením čerpání služby (před koupí vstupenky, při objednávce v restauraci aj.).

7. Co dělat, když ztratím nebo zničím kartu?

Každý držitel Beskydy Card přechovává kartu tak, aby nedošlo k její ztrátě, poškození, zničení nebo odcizení. Každou ztrátu, poškození funkčnosti, zničení nebo odcizení nahlásí provozovateli systému na e-mail dm@beskydy-info.cz.

Máte dotaz, který jste zde nenašli? Napište nám jej!

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.

Náš tip